the minli face?

over the years i’ve been getting alot of feedback about this face i do when i observe something silly or lame or kinda funny or childish or ridiculous.

i never really paid attention to it till i realised the sheer number of reviews ive been getting about it. cos all along, i thought i was subtle 😦 kinda, sorta. i dunno.

i guess not. if my friends are able to list down my various expressions.

sigh.

anyway, here’re some pretty peekchas taken a while back.

omelette with grilled basil tomatoes

and some architecture shots for my haha ‘portfolio’

notice the semicircles!

i know, i mildy impressed too.  😀

MUAHHAHAHHAHA.

stop it. behave yourself ah.

postsecret!

i’m like damn busy now.cos i had to rush all my deadlines earlier cos i’ll be away for preusem for the whole of next week and then the blood donation drive and then sparc camp. its a good thing im leaving out australs, or am i.

but its okay cos i dont care im going for a flea tmrw@clarkquay. and then sunday im gonna go on a shopping for makeup spree! wheeee. cos its friday, then you see,tmrw’s saturday. and sunday comes afterwards.

Advertisements

3 responses to “the minli face?

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: